POLECANE


"Blog chodzikowy" poleca: Hydraulika z Wrocławia oraz sprawdzoną firmę remontową

środa, 24 października 2012

Najlepsze parkingi przy lotnisku Wrocław

Dzisiejszy post poświęcę na przedstawienie moich wrażeń związanych z parkingami zlokalizowanymi przy lotnisku we Wrocławiu.
Post skierowany jest głównie do osób zamieszkałych w okolicach Wrocławia, aczkolwiek mam nadzieje, że trafi również do wielu osób, które muszą skorzystać z parkingu z powodu np wyjazdu na wakacje.

Parking Rondo - najlepszy parking obok lotniska we Wrocławiu


Nowoczesny parking lotnisko Wrocław wybudowany na przełomie lat 2011 / 2012. Posiada nowoczesny monitoring z możliwością płynnego podglądu online.

W tej chwili parking "Rondo" oferuje najniższe ceny spośród konkurencji. Samodzielnie dokonałem rezerwacji online na 7 dni i zapłaciłem jedynie 80 zł ! 

W tej cenie otrzymałem dodatkowo darmowy transport na lotnisko i z powrotem. Podróż nowoczesnym busem trwała kilka minut, czyli naprawdę krótko. 

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z obsługi parkingu - bardzo kompetentna i miła. Otrzymałem bardzo dobrze rozrysowany plan dojazdu na parking oraz dane do podglądu online z kamer

Reasumując. Bardzo polecam usługi parkingowe Parkingu Rondo i zapraszam do zapoznania się z ich stroną:
PARKING LOTNISKO WROCŁAW


Parking Ży - strzeżony parking obok lotniska Wrocław

Już niedługo post zostanie zaktualizowany i będzie zawierał opis tego parkingu. Strona parkingu Ży: parking lotnisko Wrocław



Przydatne linki - pomocne przy wyborze parkingu:

  1. Opis parkingu Rondo - powody dla których warto wybrać ten parking przy lotnisku
  2. Lotnisko Wrocław - parkingi - opis najlepszych parkingów prywatnych obok lotniska
Parking Rondo polecany jest w bardzo wielu miejscach w sieci, dlatego też bardzo łatwo znaleźć bardzo dobre opinie o tym parkingu np na: www.szuwi.comemtb.pl/forumompcforum.plwww.mtbforum.pl albo tutaj: bizzone.pl/forum

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz